Wstęp: Prosimy o wcześniejsze rezerwacje, szczególnie w okresach dużego zainteresowania, takich jak 1 maja, święta, sylwester itp.
1. Pobyt i zameldowanie:
Pokoje: Wynajem pokoju rozpoczyna się o godzinie 14:00 i kończy o 10:00 następnego dnia.
Wcześniejsze zameldowanie: Jest możliwe bez dodatkowych opłat, o ile pokój jest dostępny.
Zameldowanie: Goście zobowiązani są do okazania dowodu tożsamości przy recepcji.
2. Opłaty i anulacje:
Opłata za pobyt: Należy uregulować w dniu przyjazdu lub najpóźniej podczas śniadania następnego dnia.
Anulacje: Opłaty nie podlegają zwrotowi w przypadku rezygnacji z pobytu.
3. Parking i odpowiedzialność:
Parking: Oberża oferuje parking niestrzeżony. Nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo samochodów ani mienia w nich pozostawionego.
4. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność:
Mienie: Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach, restauracji oraz na wyposażeniu (np. rowery, quady).
Zakwaterowanie osób trzecich: Nie wolno przyjmować na nocleg osób trzecich bez zgody właściciela.
Palenie: Zabrania się palenia w pokojach oraz używania urządzeń elektrycznych i gazowych jak czajniki czy kuchenki.
5. Zwierzęta i dzieci:
Zwierzęta: Goście z zwierzętami muszą przedstawić dokumentację zdrowotną i ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody.
Dzieci: Dziecko do 3 lat śpiące z rodzicami nie ponosi opłat.
6. Prawa i obowiązki gości:
Usterki i awarie: Prosimy o zgłaszanie wszelkich usterek niezwłocznie.
Ewakuacja: W przypadkach awarii personel ma prawo wejść do pokoju w celu jej usunięcia.
7. Postanowienia końcowe:
Zgubienie klucza: Za zgubienie klucza pobierana jest opłata.
Opuszczenie pokoju: Klucz należy pozostawić w recepcji przy każdorazowym wyjściu.
Zastrzeżenia i uwagi: Zachęcamy do kontaktu z obsługą w razie pytań lub uwag. Gospodarze nie ponoszą odpowiedzialności za zmiany pogody wpływające na długość pobytu.